A.Vogel Blog

Taal/Langue

huid

Een antioxidant beschermt tegen huidveroudering en ondersteunt de huidopbouw.

Welke vitaminen en mineralen zijn goed voor jouw huid en in welke voedingsmiddelen vind je ze?

Provitamine A

Provitamine A of bètacaroteen vind je in wortels en andere felgekleurde groenten (paprika en spinazie) en fruit (abrikoos en mango). Uit fruit is bètacaroteen beter opneembaar dan uit groente.

Vitamine B2

Vind je in melk, kiemen, groenten, eieren, noten en zaden.

Vitamine C

Vind je in fruit, groenten, aardappelen en kiemen.

Zink

Zink is een mineraal en vind je in mosselen, volkorenbrood, vlees, vis, kaas, peulvruchten, noten en zaden.

Silicium

Ook silicium is een mineraal en wordt ook wel kiezelzuur genoemd. Te vinden in volkorenbrood (vooral gierst en haver) en citrusvruchten.

Meervoudig onverzadigde vetzuren

Zijn ook een weldaad voor de huid en vooral te vinden in plantaardige oliën, noten, zaden en vette vis.

Meer over

Crème Bioforce
Crème Symvita
Crème Symphytum

Volg A.Vogel op Facebook

0 artikelen in winkelwagentje